Od 1 maja osoby korzystające z komunikacji miejskiej będą miały możliwość doładować swoją kartę elektroniczną przez Internet. To kolejne udogodnienie dla pasażerów, które wprowadza MPK.
W systemie będzie można doładowywać zarówno bilety terminowe jak i elektroniczną portmonetkę. Dostępne będą wszystkie rodzaje biletów elektronicznych sprzedawane przez MPK Inowrocław.
- System będzie funkcjonował od 1 maja, ale już dzisiaj zachęcam do wyrobienia sobie karty elektronicznej. Aktywnie korzysta z niej blisko 10 tys. osób. Posiadacze karty będą mogli kupić bilet bez wychodzenia z domu - mówi prezes MPK Inowrocław Mariusz Kuszel.
Rejestracja i logowanie
Aby skorzystać możliwości nowego systemu, należy wejść na stronę www.ebilet.inowroclaw.pl i założyć konto powiązane z kartą elektroniczną. Przy rejestracji wymagane jest podanie numeru karty (bez zer początkowych), adresu e-mail, utworzenie hasła oraz podanie kodu weryfikującego (tworzony jest przy wydawaniu karty). Po rejestracji można zalogować się już do systemu, podając numer karty i hasło.
Funkcjonalności
Na stronie po zalogowaniu znajdziemy m.in. część informacyjną dotyczącą aktualnych cen biletów, regulamin sprzedaży, dane MPK oraz przyciski funkcyjne umożliwiające doładowanie biletu, a także funkcję szybkiego sprawdzenia stanu karty i transakcji. System dostosowany jest dla osób słabo widzących.
Płatność
Aby dokonać płatności, należy wybrać kolejno: opcję doładowania, rodzaj biletu i czas od kiedy ma obowiązywać bilet. W przypadku portmonetki należy podać również kwotę jaką chcemy wpłacić. W każdej chwili możemy się cofnąć lub anulować już kupiony bilet. Po kupieniu biletu za pośrednictwem portalu płatniczego, następnego dnia roboczego będzie można uaktualnić dane na karcie wkładając kartę do kasownika, który zapisze na karcie nowy bilet.