Z uwagi na wdrażanie nowych systemów elektronicznych w autobusach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. w Inowrocławiu mogą wystąpić problemy przy kasowaniu biletów elektronicznych. Objawia to się wyświetleniem na kasowniku komunikatu o nieważności biletu, mimo że sam bilet jest ważny. W tej chwili problem dotyczy najnowszych autobusów Volvo o numerach bocznych od 811 do 818 w których zamontowano kasowniki nowego typu KRG-8 i sterujące ich pracą autokomputery SRG-6000.
W chwili obecnej pracujemy nad rozwiązaniem problemu razem z producentem sprzętu i oprogramowania aby w okresie przejściowym, do czasu pełnego przejścia na nowy system podróżowanie z MPK Inowrocław było jak najmniej uciążliwe dla naszych pasażerów. Oczywiście pasażerowie których karty nie działają w nowych kasownikach mogą bez obaw jeździć naszymi autobusami, nie będą wyciągane żadne konsekwencje – firma kontrolerska została również powiadomiona o zaistniałej sytuacji.